EssenPlatform lif sumbangan aluminumPenyelenggaraan komponen utama

masa pelepasan:2023-07-06 12:03:18 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:377

Petua teras:Essen,Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakanSemak orientasi relatif antara dindi

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

EssenPemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka, memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerja, kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan, dan isi rekod penyerahan.

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

MohacsLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.


EssenPlatform lif sumbangan aluminumPenyelenggaraan komponen utama



Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Kadang-kadang, semasa proses menyesuaikan tetapan peralatan oleh diri sendiri, jika terdapat ralat dalam operasi, ia boleh mempunyai kesan pada platform angkat tetap,EssenPlatform penunggang jenis trek panduan, yang menyebabkan tekanan berlebihan. Peranti anti letupan akan terperangkap menggunakan seluruh sistem hidraulik, dan peralatan tidak akan lagi ditekan. Selepas peralatan dibeli dan digunakan, disebabkan penggunaan yang salah, penuaan, dan tanah, mungkin ada fenomena untuk memperlambat kelajuan platform angkat tetap.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Hasil ujianAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, cepat, dan selamat.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.


EssenPlatform lif sumbangan aluminumPenyelenggaraan komponen utama



Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat,EssenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiri, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Garansi kreditPeriksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Platform penunggang aluminum keseluruhan dibuat dari profil aluminum kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, ia mempunyai keuntungan penampilan indah, berat ringan, struktur kompak, pergerakan selesa, operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan, menjadikan kerja ketinggian tinggi lebih selesa dan cepat. Ia boleh berjalan dengan cepat dan perlahan dan boleh menyesuaikan kelajuan. Ia adalah peralatan kerja ketinggian tinggi ideal untuk produksi keselamatan syarikat modern. Self propelled aluminum alloy lifting platforms can be divided into single column aluminum alloy, double column aluminum alloy, three column and four column aluminum alloy. Lebih luas digunakan untuk operasi ketinggian tinggi dan penyelamatan di kilang, gudang automatik, lot parkir, fasilitas bandar stesen, lapangan terbang, bioskop, dewan pameran, dermaga, bangunan, logistik, elektrik, transportasi, minyak, kimia, hotel, tempat sukan, lombong industri, perusahaan, dll. Ia adalah pilihan untuk peralatan penyelamatan lukisan dan hiasan, peralatan elektrik, pembersihan dan penyelamatan, dan tujuan lain. Sistem angkat platform angkat dipandu oleh tekanan hidraulik, juga dikenali sebagai platform angkat hidraulik.

Jika ada kerosakan semasa lif profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

EssenPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.


Hak cipta dan notis:
1. EssenPlatform lif sumbangan aluminumPenyelenggaraan komponen utama yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat EssenPlatform lif sumbangan aluminumPenyelenggaraan komponen utama, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan EssenPlatform lif sumbangan aluminumPenyelenggaraan komponen utama adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian EssenPlatform lif sumbangan aluminumPenyelenggaraan komponen utama mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Essenmengesyorkanberita
EssenBerita terkini